hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > پرداخت به روز هزینه‌های درمانی بیماران خاص و صعب‌العلاج

پرداخت به روز هزینه‌های درمانی بیماران خاص و صعب‌العلاج

مدیرعامل آتیه سازان حافظ گفت: هزینه‌های درمانی بیماران خاص و صعب‌العلاج به صورت روزانه پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا نمازی با اشاره به افزایش مؤسسات و مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت آتیه سازان حافظ گفت: به منظور تسهیل دسترسی بیماران خاص و صعب العلاج به داروهای مورد نیازشان قرارداد با داروخانه ۱۳ آبان منعقد شد.

وی درباره تفاهم نامه بین این شرکت بیمه‌ی با صندوق بیمه‌ای روستاییان، گفت: براساس تفاهم نامه ما با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار بود در مرحله نخست مستمری بگیران سه استان را تحت پوشش قرار دهیم که تاکنون ۱۸ هزار نفر از جامعه هدف تحت پوشش خدمات ما قرار گرفته‌اند، قرار است در مرحله بعدی نیز ۱۶۰ هزار نفر از روستاییان از خدمات بیمه‌های تکمیلی این صندوق استفاده کنند.

وی اضافه کرد: در نهایت در صورت اجرای موفق بیمه‌های تکمیلی روستاییان، ما ۲.۵ میلیون نفر از روستاییان را تحت پوشش خدمات خود قرار خواهیم داد و آمادگی ارائه خدمات بیمه‌های تکمیلی روستاییان را به این اقشار زحمتکش داریم.

مدیرعامل آتیه‌سازان حافظ همچنین از عقد قرار داد با بیمارستان‌های دولتی - دانشگاهی و خرید خدمت تخت‌های ویژه ( VIP ) خبر داد و افزود: با افزایش مؤسسات درمانی دولتی و خصوصی طرف قرارداد از جمله مراکز آزمایشگاهی، تصویربرداری، فیزیوتراپی و رادیوتراپی، بیمه‌شدگان آتیه‌سازان حافظ می‌توانند بدون دغدغه و بدون پرداخت مستقیم از جیب، پیگیر امور درمانی خود شوند.

نمازی ادامه داد: عمل به تعهدات قراردادهای منعقد شده وجهه و جایگاه حقوقی شرکت را ارتقا می‌دهد در همین راستا پرداخت مطالبات مراکز و مؤسسات درمانی طرف قرارداد به طور مداوم و منظم به روزرسانی می‌شود و پرداخت خسارت درمان به بیمه‌شدگان نیزطبق مفاد قرارداد صورت می‌گیرد ضمن اینکه هزینه‌های درمانی بیماران خاص و صعب العلاج نیز به صورت روزانه پرداخت می‌شود.

منبع: mehrnews-5857915

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد