hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > دستگیری عامل اصلی تیراندازی به سمت مأموران پلیس در هیرمند

دستگیری عامل اصلی تیراندازی به سمت مأموران پلیس در هیرمند

زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری یک نفر از عوامل اصلی حمله مسلحانه به مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر افزود: در پی حمله مسلحانه و ناجوانمردانه به مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هیرمند در ۲۷ تیرماه امسال که منجر به مجروحیت دو نفر از مأموران شده بود، شناسایی و دستگیری عاملان این حمله مسلحانه به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی و اقدامات تخصصی یک نفر از عاملان اصلی این حمله مسلحانه را در یکی از خیابان‌های شهرستان زابل شناسایی و طی عملیاتی منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه بیان کرد: در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب ۱۵ تیری که به طور بسیار ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.

سردار جلیلیان در پایان با اشاره به اعتراف متهم به بزه ارتکابی، تصریح کرد: مخلان نظم و امنیت، عوامل ناامنی، اشرار و کسانی که بخواهند به هر نحوی خدشه‌ای به امنیت آحاد مردم وارد کنند، بدانند پلیس قاطعانه با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

منبع: mehrnews-5857601

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد