hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۳ نفر دستگیر شدند

انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۳ نفر دستگیر شدند

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه ماموریت پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: دستگیری سارق، قاچاقچی مواد مخدر و کشف محموله قاچاق از جمله آن ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، جلیل موقوفه‌ای ظهر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه مأموریت ویژه در استان سمنان انجام شده است، ابراز داشت: از این تعداد دو مورد در دامغان و یک مورد دیگر در سمنان اتفاق افتاده است.

وی افزود: با هوشیاری مأموران انتظامی استان سمنان اجازه عبور هیچ کالای قاچاقی داده نمی‌شود و به طبع آن با مصادیق ناامنی به طور جد برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه خودرو پراید سفید رنگ مددجو در شاهرود به سرقت رفت، ابراز داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و همکاری نیروی انتظامی مهماندوست دامغان خودرو کشف و فرد مورد نظر روانه زندان شد.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه در بازرسی از یک کامیون در محور سمنان_دامغان ۲۵ تن سبوس خارج از شبکه توزیع به ارزش یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال کشف شد، تصریح کرد: متهم دستگیر شده قصد انتقال محموله را از تهران به سمت یکی از استان‌های شرقی کشور را داشت که زمین گیر شد.

وی از کشف سه کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک از یک خودرو در شهرستان دامغان و دستگیری فردی در این رابطه خبر داد و افزود: این فرد در قالب مسافر بین راهی قصد انتقال مواد را به روستاهای دامغان داشت که به موقع شناسایی و دستگیر شد.

منبع: mehrnews-5857586

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد