hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > سامانه هویت دیجیتال ایجاد می‌شود

سامانه هویت دیجیتال ایجاد می‌شود

رئیس سازمان ثبت احوال کشور از ایجاد سامانه هویت دیجیتال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم کارگر رئیس سازمان ثبت احوال کشور در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با یکی از بانک‌های کشور گفت: سازمان ثبت احوال به عنوان دستگاه هویت بخش به آحاد جامعه در زمان‌های گوناگون خدماتی را ارائه داده و این سازمان در انتخابات یکی از دستگاه‌های اصلی است.

وی ادامه داد: پیوند سازمان ثبت احوال و بانک‌ها منجر به ارائه خدمات بهتر و بهینه می‌شود.

کارگر گفت: در بستر تفاهم نامه قرار بر گسترش خدمات و ارتقای آنها است و سازمان ثبت احوال به دنبال ارتقای زیر ساخت‌های خود است و به دنبال این هستیم تا به کمک دستگاه‌های مختلف خدمات ارزشمندتر و بهتری را به مردم ارائه دهیم.

رئیس سازمان ثبت احوال با بیان اینکه پیاده‌سازی قابلیت‌های هوشمند کارت ملی از جمله برنامه‌های سازمان ثبت احوال است گفت: شروع این‌کار با بانک ملی است تا علاوه بر پیاده سازی قابلیت‌های کارت ملی هزینه‌های بانک ملی را نیز کاهش دهیم تا مردم با استفاده از کارت ملی خدمات بانکی خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: تجمیع همه خدمات مالی و خدماتی در برنامه هفتم توسعه به تصویب رسیده است همچنین بهره‌مندی از توانمندی‌های موجود در بانک برای تولید مدارک هویتی نیز از جمله سایر بندهای تفاهم نامه است.

کارگر اظهار کرد: به دنبال ایجاد سامانه هویت دیجیتال هستیم که این کار به کمک یکی از بانک‌ها انجام خواهد شد و امیدواریم به سمتی برویم که همه خدمات الکترونیکی شود.

منبع: mehrnews-5857464

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد