hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > بیشتر تصادفات در مسیر بازگشت زائرین از عتبات اتفاق می‌افتد

بیشتر تصادفات در مسیر بازگشت زائرین از عتبات اتفاق می‌افتد

رئیس پلیس راهور گفت : باید توجه بیشتری به مسیر بازگشت زائرین شود چرا که بیشتر تصادفات در مسیر بازگشت اتفاق می‌افتد.

به گزارش خبرنگار مهر سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور در جلسه هماهنگی طرح‌های ترافیکی ویژه اربعین حسینی ۱۴۰۲ اظهار کرد: مراسم اربعین مراسم بزرگی است که در کشور و جهان اسلام شکل گرفته است.

وی افزود: تجربه ما سرمایه ما است چرا که هر دوره در اربعین بحث و چالش‌هایی دارد. آنچه که باید اشاره کرد اینکه اربعین مصادف با ماه شهریور یعنی اوج سفرهای تابستانی است.

وی در ادامه گفت: ما نباید تمام تمرکزمان به سمت مرزها برود و داخل شهرها را رها کنیم؛ باید چه سفرهای تابستانی و چه بحث زائرین را به درستی مدیرت کنیم.

هادیانفر گفت: بر اساس پیش بینی و تجربیات گذشته ۴ میلیونی که می‌روند و ۴ میلیون هم برمی‌گردند که باید تمهیداتی هم برای رفت و برگشت آنها داشته باشم و هیچ حادثه خاص ترافیکی نداشته باشیم.

وی در ادامه گفت: باید انضباط ترافیکی را ایجاد کنیم و شاهد کمترین محدودیت‌ها و ترافیکی در این‌مسیر ها باشیم

هادیانفر گفت: در بحث تصادفات همزمان با افزایش تردد افزایش تصادفات هم خواهیم داشت و تا آنجایی که می‌توانیم باید پیشگیری کنیم.

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی اظهار داشت: آنچه باید تمرکز کنیم اینکه تمام تلاش ما برای رفت است ولی آنچه که مهم بوده تصادفات برگشت است چراکه تصادفات برگشت بیشتر است و باید شرایطی را ایجاد کنیم که در طول راه‌ها چادر و کمپ‌هایی برای استراحت ایجاد شود.

وی در پایان گفت: با توجه به عظمت این مراسم باید دستگاه‌ها کارهای باقی مانده خود را تا قبل از زمان شروع این مأموریت ایجاد کنند.

منبع: mehrnews-5857401

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد