hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > ترافیک در بزرگراه‌های نواب، زین الدین و همت نیمه سنگین است

ترافیک در بزرگراه‌های نواب، زین الدین و همت نیمه سنگین است

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی درباره وضعیت ترافیک پایتخت گفت: رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز سه شنبه هفدهم مرداد ماه نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال افزایش تصادفات بخاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد.

سرهنگ شریفی گفت: بزرگراه‌های: تهران – کرج و بالعکس، همت، حکیم، هاشمی، یادگار، سلیمانی، بابایی، امام علی (ع)، باقری، زین الدین، اشرفی و چمران که معمولاً پر ترافیک بوند الان در هر دو مسیر دارای ترافیکی روان و خلوت می‌باشد و در مسیر خیابان آزادی نیز در هر دو مسیر که معمولاً در این ساعات متراکم بود وضعیت خوبی را شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: محدوده بزرگراه نواب و ورودی داخل تونل توحید، زین الدین و همت دارای ترافیک نیمه سنگین می‌باشند.

وی بیان داشت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی که به این دسته از رانندگان توصیه می‌گردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبجگاهی و خلوت تردد کنند.

وی همچنین گفت: طرح جناغی ها در رودی و خروجی بزرگراه‌ها در حال اجراست و تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.
سرهنگ شریفی از عابرین پیاده خواست به هیچ عنوان از عرض بزرگراه‌ها تردد نکنند و حتماً بری عبور از پلهای عابر پیاده استفاده کرده تا شاهد اتفاقات ناگوار در معابر نباشیم

منبع: mehrnews-5856376

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد