hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > انتخاب جهادگران نمونه جهاد دانشگاهی تغییر می‌کند

انتخاب جهادگران نمونه جهاد دانشگاهی تغییر می‌کند

قائم مقام رئیس جهاددانشگاهی گفت: انتخاب جهادگران نمونه جهاد دانشگاهی سال آینده تغییر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر حسن فارسی قائم مقام رئیس جهاددانشگاهی با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان ستون علم و فناوری و فرهنگی در کشور شناخته شده و می‌شود.

وی گفت: این نهاد انقلابی نهادی محجوب، مقتدر و اقتدارآفرین است. در اقتدار علمی کشور که در عرصه‌های مختلف دیده می‌شود بخشی از آن را جهادگران جهاد دانشگاهی رقم زده اند که مهمترین آن مربوط به زحمات دکتر مرحوم کاظم آشتیانی و همکاران وی در حوزه پزشکی است.

قائم مقام رئیس جهاددانشگاهی با اشاره به تقدیر از جهاد گران نمونه جهاد دانشگاهی گفت: امسال تغییراتی در آئین نامه جهادگران نمونه جهاد دانشگاه داشتیم. برای انتخاب جهادگران نمونه چندین جلسه برگزار شد و رویکرد ما این بود که بیشتر کیفی باشد و از کمی بودن آن عبور کنیم و البته سال آینده تغییرات اساسی در انتخاب جهادگران نمونه جهاد دانشگاهی خواهیم داشت.

وی به برخی از شاخص‌های انتخاب جهادگران نمونه جهاد دانشگاهی اشاره کرد که از جمله این شاخص‌ها می‌توان به شفافیت در عملکرد و پاسخگویی، جانشین پروری، همکاری مابین واحدها اشاره کرد.

فارسی ادامه داد: در انتخاب جهادگران نمونه سه حوزه روابط عمومی، حراست و ریاست مغفول مانده بود که امسال به آنان نیز سهمیه‌ای اختصاص داده شد.

وی ادامه داد: امسال در انتخاب جهادگران نمونه به سازمان رسانه‌ای جهاد دانشگاهی نیز نگاه ویژه ای داشته ایم و در نهایت ۲۵۰ نفر نامزد جهادگر نمونه شدند که در مجموع ۳۰ نفر در حوزه‌های مختلف انتخاب شدند که از آنها تقدیر به عمل خواهد آمد.

منبع: mehrnews-5856173

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد