hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > تا پایان امسال برای ۱۳ هزار مددجوی امداد در استان، شغل ایجاد می‌شود

مدیرکل کمیته امداد گلستان

تا پایان امسال برای ۱۳ هزار مددجوی امداد در استان، شغل ایجاد می‌شود

مدیرکل کمیته امداد گلستان با اشاره به افزایش ۴۳ درصدی تسهیلات اشتغالزایی گفت: تا پایان امسال برای ۱۳ هزار مددجوی امداد در استان، شغل ایجاد می‌شود.

عیسی بابایی در نشست خبری اظهارکرد: تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان در سال گذشته در مقایسه با سال قبل از آن ۲۴ درصد افزایش یافت و به ۶۷۴ میلیارد تومان رسید.

ایجاد ۱۳ هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: سال گذشته توانستیم ۹۴ درصد اعتبارات ابلاغی را به مبلغ ۶۲۱ میلیارد تومان در استان جذب کنیم و با تخصیص این اعتبارات بخشی از مشکلات اشتغال مددجویان امداد حل شده است.

وی یادِور شد: سال گذشته با وجود اینکه تعهد اشتغال کمیته امداد استان ایجاد حدود ۵ هزار فرصت شغلی بود اما در پایان سال رکورد کم‌نظیر ایجاد ۱۱ هزار و ۸۰۰ شغل را به ثبت رساندیم که ۲۳۶ درصد بیشتر از تعهدات اشتغال استان بود.

مدیرکل کمیته امداد گلستان خاطرنشان کرد: در راستی‌آزمایی‌های صورت گرفته از مشاغل ایجاد شده، بیش از ۸۵ درصد مشاغل پایدار بود که این آمار مطلوبی است.

وی با اشاره به توجه دولت سیزدهم برای توانمندسازی مددجویان ادامه داد: اعتبارات اشتغالزایی ویژه مددجویان امداد استان در سال جاری به نسبت سال گذشته ۴۳ درصد رشد دارد و به ۸۹۰ میلیارد تومان رسیده است‌.

بابایی با بیان اینکه کمیته امداد گلستان در جذب تسهیلات تبصره ۱۶ رتبه ششم کشور را دارد، اظهارکرد: تعهد اشتغال امداد استان تا پایان امسال ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی است و با توجه به افزایش تسهیلات، امیدواریم بتوانیم برای تعداد بیشتری از مددجویان شغل ایجاد کنیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد