hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > با حضور دکتر شالویی احکام اعضای جدید انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان گلستان اهدا شد

توسط رییس جدید انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور؛

با حضور دکتر شالویی احکام اعضای جدید انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان گلستان اهدا شد

توسط دکتر شالویی رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ایران، احکام به اعضای انجمن آثار و مفاخر فرهنگی گلستان اهدا شد.

محمودشالویی، رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور در نشستی، احکام اعضای جدید انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان گلستان را به آن ها اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، اعضای جدید انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان گلستان، از رییس جدید انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور در حضور جمعی از نماینگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، استاندار گلستان و جمع دیگری از مسئولان، امروز شنبه احکام خود را برای فعالیت در فصل جدید خدمت در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان گلستان دریافت کردند.

در این نشست، حضرت آیت الله سید کاظم نورمفیدی امام جمعه و نماینده ولی فقیه استان گلستان، دکترعلی محمد زنگانه استاندار استان گلستان، دکتر محمد رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، دکترامانقلیچ شادمهر نماینده محترم مجمع نمایندگان استان به عنوان اعضاء حقوقی انجمن مفاخر منصوب شدند.

 

همچنین ابوذر خسروی سلیمان محقق و پژوهشگر تاریخ و فرهنگ استان، دکتر سعیدمهری عضو هیات علمی دانشگاه جامعه المصطفی، دکتر محمد درزی عضو هیات علمی دانشگاه جامعه المصطفی و ابوالفضل نجف زاده، کارشناس مسئول امور پژوهشی؛ به عنوان کارشناس دبیرخانه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان، در احکامی جداگانه، به عنوان عضو هیأت امنا انجمن آثار و مفاخر فرهنگی گلستان منصوب شدند.

گفتنی است، طبق اساسنامه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، معرّفی و بزرگداشت عالمان و متفکّران عرصه فرهنگ و تمدّن اسلام و ایران و احیا و انتشار آثار ارزنده آن ها و همچنین معرّفی آثار فرهنگ و تمدّن اسلام و ایران و نقش و سهم ایرانیان در اعتلا و ارتقای آن از اهداف این انجمن است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد