درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 231732 | 14 مرداد 1402 ساعت 16:08

جدایی مهاجم استقلال از جمع آبی‌ها

ایسنا نوشت: آرمان رمضانی با حضور در باشگاه استقلال و توافق با مدیران این باشگاه از جمع شاگردان جواد نکونام جدا شد.
جدایی مهاجم استقلال از جمع آبی‌ها


بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان و روزها بلاتکلیفی، آرمان رمضانی با مدیران باشگاه استقلال برای جدایی به توافق رسید و پس از شهباززاده دومین خروجی تیم نکونام در پست مهاجم نوک لقب گرفت.

جالب اینکه رمضانی برای جدایی از استقلال علاوه بر قرارداد فصل آینده، نیمی از قرارداد فصل گذشته خود را هم بخشید. مقصد احتمالی مهاجم سابق آبی‌پوشان، تراکتور است.


258 258

منبع: khabaronline-1797890



عکس خوانده نمی‌شود