درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 231697 | 14 مرداد 1402 ساعت 14:41

یاغی استقلالی‌ها تراکتوری شد

محمد نادری بازیکن فصل گذشته تیم آلتای ترکیه به تراکتور پیوست.
یاغی استقلالی‌ها تراکتوری شد


به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ با اعلام رسمی باشگاه تراکتور، پس از توافق با هوشنگ نصیرزاده – مدیرعامل باشگاه تراکتور، محمد نادری با عقد قرارداد رسمی به جمع شاگردان پاکو خمز اضافه شد.

محمد نادری با 26 سال سن، توانایی بازی در پست‌های مدافع میانی، مدافع چپ و هافبک چپ را دارد.

نادری پیش از این در تمرینات تراکتور حضور داشت که با مصوبه جدید کارگروه ناظر بر دستورالعمل قراردادهای ورزشی، قرارداد رسمی وی با تراکتور امضا شد.



258 258


منبع: khabaronline-1797853



عکس خوانده نمی‌شود