درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 231431 | 12 مرداد 1402 ساعت 14:01

سازمان لیگ اولتیماتوم داد

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد یکشنبه هفته آینده آخرین روز برای ثبت قراردادهای جدید باشگاه‌ها خواهد بود.
سازمان لیگ اولتیماتوم داد


به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، فرشید طاهری مدیر نقل‌وانتقالات سازمان لیگ در گفت‌وگو با سایت سازمان لیگ اظهار داشت: با توجه به اینکه ثبت قراردادهای جدید بازیکنان در فصل ۰۳-۱۴۰۲ و صدور کارت نیاز به بررسی دارد، بنابراین حداکثر مهلت تحویل مدارک و ثبت قراردادهای بازیکنان جدید باشگاه‌ها برای صدور کارت تا ساعت ۱۴ روز یکشنبه مورخ ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ تعیین می‌شود.

بدیهی است ثبت قرارداد جدید و صدور کارت برای هفته اول مسابقات پس از مهلت مذکور امکان‌پذیر نخواهد بود.

۲۵۱۲۵۱

منبع: khabaronline-1797153



عکس خوانده نمی‌شود