درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 231359 | 12 مرداد 1402 ساعت 09:49

اینترمیامی با درخشش مسی باز هم پیروز شد

اینترمیامی با برتری مقابل اورلاندوسیتی در دیداری که باز هم لیونل مسی درخشید، به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ کاپ رسید.
اینترمیامی با درخشش مسی باز هم پیروز شد


به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ تیم اینترمیامی بامداد امروز در دیداری از مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های لیگ کاپ کونکاکاف به مصاف اورلاندوسیتی دیگر تیم آمریکایی رفت و با نتیجه ۳-۱ پیروز شد.

در این دیدار لیونل مسی باز هم درخشان ظاهر شد و دو گل در دقایق ۷ و ۷۲ زد. نکته جالب این که با وجود حضور مسی، جوزف مارتینز زننده دیگر گل اینتر از روی نقطه پنالتی بود، گلی که در دقیقه ۵۱ به ثمر رسید.

اینترمیامی در دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی در تگزاس به مصاف اف‌سی دالاس خواهد رفت و برای اولین مرتبه مسی در ورزشگاهی به غیر از DRV PNK با پیراهن صورتی بازی خواهد کرد.

۲۵۱۲۵۱

منبع: khabaronline-1797065



عکس خوانده نمی‌شود