hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > بسترسازی هلال احمر برای میزبانی از دانش‌بنیان‌ها

بسترسازی هلال احمر برای میزبانی از دانش‌بنیان‌ها

رئیس هلال احمر گفت:برپایی مراکز نوآوری در کارخانه‌های تولید دارو، تجهیزات پزشکی، نساجی هلال و سازمان امداد و نجات قابل اجرا بوده و این مراکز بستری برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با روح‌الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از آمادگی هلال احمر برای ایجاد بستر همکاری و مشارکت با شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور در کارخانه‌های تولید دارو و تجهیزات پزشکی و سازمان امداد و نجات خبر داد.

کولیوند گفت: با برپایی این مراکز، جمعیت هلال احمر میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناوری خواهد بود که پروژه‌های آن‌ها مرتبط با فعالیت سازمان امداد و نجات و همپنین واحدهای تولیدی زیرمجموعه هلال احمر است.

در این دیدار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور نیز از حضور هلال احمر در عرصه نوآوری‌های فناورانه استقبال کرد و گفت: مجموعه معاونت علمی و به خصوص ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آماده هرگونه تعامل با جمعیت هلال احمر است. به عنوان مثال از حمایت علمی و فناوری خود در زمینه طرح‌های سلامت در تجمعات انبوه همچون راهپیمایی اربعین و عملیات حج و نیز موضوع توریسم سلامت، دریغ نخواهد کرد.

گفتنی‌است؛ پیمان صابریان معاون آموزش، پژوهش و فناوری و همچنین پیمان نامدار معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر در این جلسه پیرحسین کولیوند را همراهی کردند.

منبع: mehrnews-5851737

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد