درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 230777 | 09 مرداد 1402 ساعت 14:11

جدایی ۴ بازیکن از سپاهان

ایسنا نوشت: چهار بازیکن سپاهان در فصل جدید جایی در برنامه‌های ژوزه مورایس ندارند و به طور رسمی از این تیم جدا می‌شوند.
جدایی ۴ بازیکن از سپاهان


باشگاه سپاهان در آستانه شروع فصل جدید تکلیف چهار بازیکن خود را مشخص کرد و این بازیکنان راهی تیم‌های دیگری خواهند بود.

با اعلام رسمی باشگاه سپاهان، محمدرضا حسینی و جلال‌الدین علی محمدی به صورت قطعی و همچنین محمد علی‌نژاد و عیسی مرادی به صورت قرضی از این تیم جدا شدند.

مقصد بعدی مرادی شمس‌آذر و مقصد بعدی علی‌نژاد به احتمال فراوان فولاد خواهد بود.

جدایی علی‌محمدی از این تیم در شرایطی است که او کاپیتان اول تیم فوتبال سپاهان در فصل گذشته بود. همچنین محمدرضا حسینی اواسط فصل گذشته به صورت قرضی راهی گل‌گهر سیرجان و شاگرد امیر قلعه‌نویی شد. باشگاه سپاهان سال گذشته برای جذب محمد علی‌نژاد از آلومینیوم اراک رضایت‌نامه ۹ میلیارد تومانی این بازیکن را تقبل کرده بود.


۲۵۸ ۲۵۸

منبع: khabaronline-1796086



عکس خوانده نمی‌شود