hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > فراخوان انتخاب برترين واحدهاي صنايع كوچك استان

فراخوان انتخاب برترين واحدهاي صنايع كوچك استان

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس از آغاز فرآيند انتخاب برترين واحدهاي صنايع كوچك استان خبر داد و گفت:از واحدهاي برگزيده در مراسمي كه همزمان با هفته حمايت از صنايع كوچك در دهه سوم مرداد ماه امسال برگزار مي شود تجليل مي شود.

سيد مصطفي هاشمي با اشاره به اهميت صنايع كوچك در افزايش توليد و ايجاد اشتغال پايدار گفت: با توجه به جایگاه مهم صنایع کوچک در توسعه صنعتي و اقتصادي كشور، ۲۱ مرداد در تقویم رسمی کشور، روز حمایت از صنایع کوچک نامگذاری شده و هر سال برنامه هايي در قالب هفته گراميداشت صنايع كوچك برگزار مي شود.

وي با بيان اينكه در راستاي اهميت و نقش مهم صنايع كوچك در تحقق شعار سال و پاسداشت از تلاشگران اين عرصه، امسال از واحدهاي برگزيده صنايع كوچك استان در همايشي تقدير مي شود، گفت:با برنامه ريزي انجام شده، فرآيند انتخاب صنايع كوچك آغاز شده است.

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس تصریح کرد: در انتخاب واحد هاي برتر شاخص هايي نظير رشد توليد، ايجاد اشتغال پايدار، صادرات، توجه به زنجيره ارزش محصولات اولويت دار، توليد محصولات اولويت دار، استفاده از ظرفيت هاي واحدهاي دانش بنيان و فناور در توليد محصولات، دارابودن واحدهاي تحقيق و توسعه، توجه به آموزش كاركنان، استفاده از خدمات مشاوره اي و كسب گواهينامه هاي استاندارد و مواردی از این دست در نظر گرفته شده است

وی همچنین گفت: براي شناسايي واحدهاي برگزيده در گام نخست فراخواني به واحدهاي صنايع كوچك ارسال تا به صورت خود اظهاري نسبت به تكميل فرم مربوط اقدام و در مراحل بعدي اطلاعات موجود ،صحت سنجي خواهد شد.

هاشمي افزود: كميته داوران انتخاب واحدهاي برگزيده نيز با حضور نمايندگاني از استانداري فارس، اداره كل صمت فارس، جهاد كشاورزي، بسيج مهندسين، اتاق بازرگاني، صنايع و معادن و خانه صنعت و معدن و تجارت استان واحدهاي برگزيده را انتخاب خواهند كرد.

وي از واحدهاي صنعتي خواست حداكثر تا 12مرداد با مراجعه به معاونت صنايع كوچك شركت شهرك هاي صنعتي فارس يا مراجعه به پورتال اين شركت به نشاني https://fars.isipo.ir  نسبت به تكميل و ارسال فرم اقدام نمايند.

صنایع کوچک به صنایعی گفته می‌شود که تعداد شاغلان آنها بین پنج تا ۵۰ نفر است. براساس آمار بيش از 90 درصد از صنايع مستقر در شهرك هاي صنعتي فارس را صنايع كوچك تشكيل مي دهند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد