hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > امضا تنها پیمان دسته جمعی معتبر کشور در راستای تعیین حقوق و مزایای مدیران کنترل کیفیت در استان گلستان

امضا تنها پیمان دسته جمعی معتبر کشور در راستای تعیین حقوق و مزایای مدیران کنترل کیفیت در استان گلستان

مدیر کل استاندارد گلستان از امضای تنها پیمان دسته جمعی معتبر کشور در راستای تعیین حقوق و مزایای مدیران کنترل کیفیت در استان گلستان خبر داد.
سید مهدی حسینی گفت: در راستای حمایت از وضعیت معیشتی مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی استان با سلسله نشست های تخصصی طی یکسال گذشته با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و انجمن مدیران کنترل کیفیت مسائل و مشکلات حقوق و دستمزد، قرارداد کار، بیمه و ... مدیران کنترل کیفیت استان گلستان برگزار شد.
حسینی اظهار داشت: طی پیمان دسته جمعی با حضور نماینده استاندار گلستان، مدیران کل استاندارد و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان و روسای انجمن های صنفی کارفرمایی و کارگری، در راستای مفاد 140 و 141 قانون کار نسبت به تعیین اشل حقوقی کلیه مدیران کنترل کیفیت استان تصمیم گیری و توافق حاصل شده است.
وی با بیان اینکه طبق این پیمان نامه مدیران کنترل کیفیت استان گلستان طبق اشل حقوقی مشخص که در آن سابقه کار، مدرک تحصیلی و ... لحاظ شده حقوق و مزایای خود را دریافت می کنند گفت: چنانچه هر یک از مدیران کنترل کیفیت استان مواردی اعم از قرارداد کار، دستمزد، بیمه و ... ندارند اداره کل استاندارد گلستان با همراهی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی تا حصول نتیجه پیگیری می کند.
سید مهدی حسینی در ادامه گفت: مدیران کنترل کیفیت را خط مقدم تولید با کیفیت و استاندارد دانست و اظهار داشت: اداره کل استاندارد گلستان حامی و پشتیبان مدیران کنترل کیفیت استان است.
وی در پایان اظهار داشت: این پیمان نامه دسته جمعی در حال حاضر به عنوان تنها پیمان نامه دسته جمعی معتبر کشور برای احقاق حق مدیران کنترل کیفیت است که در استان گلستان منعقد و عملیاتی شده است.

 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد