درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 230055 | 05 مرداد 1402 ساعت 16:08

نکونام پرونده یک پست مهم را در استقلال بست

خبرورزشی نوشت: سرمربی تیم فوتبال استقلال ظاهرا تصمیم گرفته با دو دروازه بان فعلی، کارش را در لیگ برتر ادامه بدهد.
نکونام پرونده یک پست مهم را در استقلال بست


در ابتدای حضور نکونام در استقلال، وی تصمیم گرفت برای این تیم دروازه بان خارجی جذب کند و حتی حسین حسینی را نزدیک به یک ماه پشت خط نگه داشت.

با بازگشت حسینی و جذب محمدرضا خالدآبادی، به نظر می رسد نکونام در پست های دیگری نیاز به بازیکن خارجی دارد و به همین دلیل قید دورازه بان خارجی را زده است.

به این ترتیب استقلال با حسینی، خالد آبادی و سینا سعیدی فر کارش را در لیگ برتر ادامه خواهد داد.

۲۵۱۲۵۱

منبع: khabaronline-1794609



عکس خوانده نمی‌شود