درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 229667 | 03 مرداد 1402 ساعت 20:15

بازیکن پرسپولیسی رسماً جدا شد

بازگشت بازیکن سابق پرسپولیس به لیگ برترعلی شجاعی امروز برگه فسخ قرارداد خود با تراکتور را دریافت کرد.
بازیکن پرسپولیسی رسماً جدا شد


به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ علی شجاعی هافبک چپ پا فصل گذشته تیم نساجی که از پرسپولیس به این تیم پیوسته بود، امروز پس از توافق با مدیران باشگاه تراکتور، قرارداد خود با این تیم را فسخ کرد.

او که در اردوی ترکیه حضور داشت و برای دو فصل با تراکتور قرارداد بسته بود، در نهایت با مدیران این باشگاه به توافق نرسید تا از این تیم جدا شود.

شجاعی که با پرسپولیس به عنوان قهرمانی لیگ برتر رسید و در فینال آسیا نیز حضور داشت، در روزهای آینده تیم جدید خود را معرفی می‌کند.

۲۵۱۲۵۱

منبع: khabaronline-1793968



عکس خوانده نمی‌شود