hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > شورای قرآنی با محوریت اجرایی شدن طرح «گلبانگ نیایش» تشکیل جلسه داد

با هدف بررسی و هم اندیشی درباره طرح گلبانگ نیایش

شورای قرآنی با محوریت اجرایی شدن طرح «گلبانگ نیایش» تشکیل جلسه داد

با هدف بررسی و هم اندیشی درباره طرح گلبانگ نیایش، شورای قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان،  با حضور معاونین فرهنگی و هنری و اعضا، شورای قرآنی این دستگاه اجرایی تشکیل جلسه داد.

در ابتدای جلسه رییس گروه قرآن و عترت این دستگاه اجرایی درباره طرح گلبانگ نیایش، گفت: طرح گلبانگ نیایش مبتنی بر اجرای اذان  دسته جمعی است و باور داریم انعکاس ندای توحید و معنویت در جامعه نقش موثری دارد و در صورت نهادینه شدن فرهنگ اذان گویی در جامعه توسط همگان، اثرات قابل توجهی در ایجاد روح معنویت در جامعه را شاهد خواهیم بود.

 

دیلم درباره اهداف این طرح گفت: گسترش معنویت در جامعه براساس منویات مقام معظمرهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ، ایجاد روح اتحاد در جامعه اسلامی ، ترویج نماز بعنوان یکی از اصلی ترین عوامل در پیشگیری و کاهش آسیبهای اجتماعی ، کشف استعداد های قرآنی در حوزه اجرای اذان از جمله اهداف پیش بینی شده برای این طرح است.

وی افزود: همچنین ایجاد رقابت بین جوانان و نوجوانان،  ایجاد اعتماد به نفس در بین متدینین و امید بخشی بین آن ها، تاثیر گذاری و ایجاد موج معنویت در فضای مجازی و حقیقی و تقویت و ترویج فرهنگ اذان‌گویی همگانی از دیگر اهداف برپایی چنین رویدادی است.

در ادامه جلسه هر یک از اعضا ضمن گفت و گو و تبادل نظر در خصوص محتوای طرح گلبانگ نیایش، درباره نحوه اجرای آن، بهره بندی از ظرفیت های دانش آموزی و کانون های فرهنگی هنری مساجد، بهره مندی از تجربیات گذشته در این حوزه مواردی را مطرح کردند و در خاتمه جلسه با مصوباتی به پایان رسید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد