hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > وضعیت گازرسانی به روستاهای باقیمانده شهرستان

در نشست مدیرعامل گاز گلستان و فرماندار مراوه تپه بررسی شد:

وضعیت گازرسانی به روستاهای باقیمانده شهرستان

با هدف بررسی وضعیت گازرسانی روستاهای باقیمانده مراوه‌تپه لقمان قربانی فرماندار  شهرستان با حضور در شرکت گازاستان گلستان  با علی طالبی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست صمیمی که فرهاد خو زین رئیس اداره گاز مراوه‌تپه فرماندار شهرستان را همراهی می کرد برنامه گازرسانی به روستاهای فاقد گاز،  هنگ مرزی و سایت هوایی تریکو شهرستان مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.
در این نشست مدیرعامل  شرکت گاز استان گلستان ضمن خوشآمدگویی و تقدیر از پیگیری های مستمر فرماندار مراوه تپه ، گزارشی از وضعیت گازرسانی شهرستان ارائه نموده و اظهار داشت :این شرکت در سال جاری تمامی روستاهایی که شرایط گارسانی را دارند از نعمت گاز برخوردار خواهد نمود ، ضمن اینکه گازرسانی به هنگ مرزی و سایت هوایی منطقه نیز در مرحله پیگیری قرار داشته تا با همکاری فرمانداری و دستگاه های مرتبط و  دریافت مجوزهای لازم ، این پروژه ها  نیز از نعمت گاز بهره مند نمائیم.
در ادامه قربانی  فرماندار مراوه‌تپه نیز با تشکر از خدمات و تلاش‌های ارزنده مدیرعامل و مجموعه کارکنان شرکت گازاستان گلستان ، آمادگی خود را جهت همکاری در زمینه رایزنی و پیگیری  مجوزهای مربوطه   اعلان نموده و در ادامه  تسریع در اتمام  پروژه‌های گازرسانی شهرستان  را  خواستار شدند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد