hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > برشی از خاطرات هاشمی / درخواست خاتمی برای طرح مجدد مسأله آزار متهمان قتل‌های زنجیره‌ای در مجمع تشخیص

برشی از خاطرات هاشمی / درخواست خاتمی برای طرح مجدد مسأله آزار متهمان قتل‌های زنجیره‌ای در مجمع تشخیص

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی خانه موزه آیت‌الله‌ هاشمی رفسنجانی در بخشی از خاطرات یکم مرداد ١٣٧٩ او آمده است:

مجمع [تشخیص مصلحت نظام] جلسه داشت. سیاست‌ کلی تمرکز امور قضایی در دستگاه قضایی تصویب شد و نیز پیشنهاد شد که از رهبری بخواهیم که مسئله تعزیرات، برای بررسی و جداکردن امور قضایی از اجرایی [دولت]، بار دیگر در مجمع مطرح شود.

آقای [سیدمحمد] خاتمی [رئیس‌جمهور]، خواست که مسئله آزار متهمان قتل‌های زنجیره‌ای که چندی پیش در جلسه مجمع به طور ناقص مطرح شد، یک بار دیگر مطرح شود که ایشان توضیحاتی بدهند.

ظهر آقایان [علی‌اکبر] ناطق [نوری]، [احمد] جنتی، [عباس واعظ] طبسی، [محمدعلی موحدی کرمانی، محمد یزدی] و [قربانعلی] دُرّی [نجف‌آبادی]، میهمانم بودند. دربارۀ طرح مجدد موضوعی‌که آقای خاتمی خواستند، نظراتی داشتند.

دربارۀ انتخابات ریاست‌جمهوری آینده و نیز در مورد رد پیشنهاد رهبری در خصوص تعریف اصلاحات از سوی [حزب] مشارکتی‌ها، مذاکره شد. با آقای طبسی، در مورد سفر به مشهد مذاکره کردیم.

  • برشی از خاطرات هاشمی / فاطی در مورد تردد به خارج، برای دوره دکترای خود و تقویت زبان، اجازه گرفت / «اصلاحات آمریکایی» در خطبه‌های نماز جمعه

  • برشی از خاطرات هاشمی / انتقاد از کم‌محتوایی بسیاری از خطبه‌ها و پیری بعضی از ائمه‌ جمعه

  • ماجرای افتادن چند خمپاره در فضای باز وزارت اطلاعات چه بود؟

  • برشی از خاطرات هاشمی / نه خاتمی گورباچف است و نه ایران شوروی و نه اسلام مثل کمونیسم

۲۱۶۲۲۰

منبع: khabaronline-1793080

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد