hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اصفهان > بهره‌برداری از 110 دستگاه انواع ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی شرکت‌های تعاونی و دهیاری ها در استان اصفهان

بهره‌برداری از 110 دستگاه انواع ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی شرکت‌های تعاونی و دهیاری ها در استان اصفهان

آیین تحویل و بهره‌برداری از 40 دستگاه انواع ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی شرکت‌های تعاونی و دهیاری ها در استان اصفهان با اعتباری بالغ بر 905 میلیارد ريال به همت پست‌بانک اصفهان انجام شد.

رویداد ایران: آیین تحویل و بهره‌برداری از 40 دستگاه انواع ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی شرکت‌های تعاونی و دهیاری ها در استان اصفهان با اعتباری بالغ بر 905 میلیارد ريال به همت پست‌بانک اصفهان انجام شد.

 
همایش دهیاران استان اصفهان امسال شاهد رخدادی متفاوت بود چرا که در این مراسم مرحله نخست رونمايي از ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی به دهیاری‌ها و شرکت‌های تعاونی استان از محل تسهیلات پست‌بانک با حضور استاندار اصفهان، معاونین استاندار و معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری و دهیاری‌های وزارت کشور برگزار شد. 

 
در این همایش استاندار اصفهان از پست‌بانک اصفهان به جهت حمایت و ارائه خدمات ویژه به‌خصوص در حوزه روستایی تقدیر کرد ؛ لازم بذکر است پست‌بانک استان اصفهان در مرحله اول با تامين مالي 905 میلیارد ريالي توانسته است حمایت ويژه اي از طرح هاي درآمدزايي دهياري ها داشته باشد.

 
پیرو تفاهم‌نامه‌ای فی‌مابین پست‌بانک ایران و سازمان دهیاری و شهرداری کل کشور , برنامه‌ریزی برای ادامه اين روند در سال جاری انجام شده است و ورود انواع ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی شرکت‌های تعاونی و دهیاری ها بدون شک می‌تواند در مسیر توسعه و آبادانی روستاها مؤثر واقع گردد و منتج به رونق اشتغال در روستاها و مهاجرت معکوس به سمت روستاها گردد.

 
یک‌ششم اقتصاد ملی در بخش روستایی رقم می‌خورد و اقتصاد با خدمات بانکی توسعه پیدا می‌کند پست‌بانک که خود را مقید به توسعه روستایی مي داند تلاش می‌کند ابزارهای آن را هم فراهم کند و امروز باجه‌های بانکی این خدمت‌رسانی را در روستاها و مناطق دورافتاده و محروم انجام می‌دهند این در حالی است که اگر خدمات بانکی توسعه پیدا کند در توسعه مناطق روستایی کمک شایانی خواهد نمود.

 
پست‌بانک به‌عنوان گسترده ترين شبکه بانکي در مناطق روستايي , در بخش تأمین مالی طرح‌های درآمدزایی دهیاری‌ها مشارکت داشته است و در حال حاضر در 400 باجه بانکي از استان اصفهان 40 نوع خدمت به مشتريان و کسب و کارهاي روستايي ارائه می‌کند.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد