hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > اولویت‌های پژوهشی سیستان و بلوچستان در قالب بانک اطلاعاتی مشخص شود

معاون استاندار:‌

اولویت‌های پژوهشی سیستان و بلوچستان در قالب بانک اطلاعاتی مشخص شود

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید اولویت‌های پژوهشی این استان در قالب یک بانک اطلاعاتی مشخص شود تا مورد استفاده برنامه ریزان قرار گیرد.

 به گزارش رویداد ایران - رضا شریفی اظهار کرد: انجام طرح‌ها بدون اولویت گذاری جز مصادیق نقض کار پژوهشی و کار آینده پژوهشی است زیرا علاوه بر صرف هزینه برای استان نیز مفید نبوده است.

وی افزود: برای اینکه شاهد اجرای طرح های بی‌فایده در سیستان و بلوچستان نباشیم، حتماً باید به کار پژوهشی و آینده پژوهی توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اهمیت انسجام اجتماعی، گفت: اگر ما انسجام اجتماعی نداشته باشیم هرچقدر کار، تلاش و تدبیر توسط مسئولان و مردم انجام گیرد مفید فایده نخواهد بود.

وی ادامه داد: یک بخش کار پژوهشی عمیق در حوزه انسجام اجتماعی، ایجاد احساس تعلق و تقویت هویت ایرانی اسلامی است.

شریفی با اشاره به اهمیت کار پژوهشی با موضوع آب در سیستان و بلوچستان؛ تصریح کرد: متاسفانه در برخی مسائل راه حل و پیشنهادی از سوی منتقدان ارائه نمی‌شود ولی شاهد انتقاد و زیر سؤال بردن کارها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تبدیل سیستان و بلوچستان به هاب معادن، دام و طلا دارای منطق است و به هیچ عنوان یک کار هیجانی، احساسی و غیر کارشناسی نیست.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های استان نیاز به هم افزایی است، تصریح کرد: کمیته پژوهشی فرصتی برای هم افزایی به منظور بهره برداری از این ظرفیت‌ها است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد