hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > ۴ واحد صنفی به دلیل بد حجابی در سمنان پلمب شد

۴ واحد صنفی به دلیل بد حجابی در سمنان پلمب شد

سمنان- رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان سمنان، از پلمب چهار واحد صنفی به دلیل عدم رعایت قوانین حجاب در سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ اکبر قاسمی صبح شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه چهار واحد صنفی متخلف در سمنان پلمب شدند، بیان کرد: عدم رعایت قانون حجاب دلیل اصلی این اقدام است.

وی با بیان اینکه پلمب این واحدها در راستای اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف استان سمنان صورت گرفته است، افزود: ارزیابی میزان پایبندی اصناف به قوانین و مقررات ابلاغی در زمره بخش‌های این طرح است.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان سمنان با بیان اینکه مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان با هدف ارتقا امنیت اخلاقی در جامعه صنفی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی نظارت‌ها را تشدید کرده اند، گفت: صدور تذکرات لازم انتظامی به متصدیان برخی واحدهای صنفی نیز در استان صورت گرفته است.

قاسمی با بیان اینکه از بین چهار واحد صنفی دو واحد رستوران، یک مرکز تشریفات عقد و یک لباس فروشی پلمب شده است، گفت: متصدیان واحدهای صنفی پلمب شده پایبند به قوانین و مقررات صنفی نبوده و فعالیت غیرقانونی داشتند؛ که از فعالیت صنفی آنان جلوگیری شد.

منبع: mehrnews-5842986

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد