درباره ما نسخه آزمایشی | سه شنبه، 2 تیر 1405

کد: 228692 | 31 تیر 1402 ساعت 10:49

طوفان یک‌هزار و ۲۸۶ نفر را در سیستان راهی بیمارستان کرد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در پی وقوع طوفان و ریزگرد در منطقه سیستان یک‌هزار و ۲۸۶ نفر به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها مراجعه کردند.
طوفان یک‌هزار و ۲۸۶ نفر را در سیستان راهی بیمارستان کرد


 به گزارش رویداد ایران - مجید محبی اظهارکرد: در پی موج جدید وزش باد در منطقه سیستان از ۲۷ تیرماه تاکنون در پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز یک هزار و ۲۸۶ نفر از مردم این منطقه‏ راهی بیمارستان و مراکز درمانی شدند که از این تعداد ۷۵ نفر اکنون بستری هستند.

وی افزود: مشکل تنفسی، قلبی و چشمی از عمده مشکلات مردم در این مدت بوده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تمامی نیروهای ‏امدادی و خدمات‌رسان در مسیرهای ارتباطی منطقه سیستان آماده‌باش ‏هستند تا در صورت نیاز اقدام به کمک‌رسانی به شهروندان کنند.‏



عکس خوانده نمی‌شود