درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 228127 | 27 تیر 1402 ساعت 21:29

درویش: قسط سوم طلب رادو پرداخت شد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از پرداخت طلب قسط ۲۰۰ هزار یورویی دروازه‌بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس خبر داد.
درویش: قسط سوم طلب رادو پرداخت شد


به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس با انتشار مطلبی در صفحه مجازی خود نوشت: باشگاه پرسپولیس که تا ۲۹ تیرماه فرصت داشت قسط سوم بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان سابق خود را پرداخت کند امروز این پول به حساب این بازیکن واریز کرد.

باشگاه در چهار قسط باید طلب بازیکن خود را بپردازد که قسط این بازیکن که ۲۰۰ هزار یور بود امروز پرداخت شد.


۲۵۸۲۵۸

منبع: khabaronline-1791251



عکس خوانده نمی‌شود