درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 228121 | 27 تیر 1402 ساعت 20:13

یک بانک باز هم به داد پرسپولیس رسید

فارس نوشت: باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب بازیکن پیشین خود باز هم از یک بانک کمک گرفت.
یک بانک باز هم به داد پرسپولیس رسید


سومین موعد پرداخت بدهی بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان اسبق پرسپولیس در حالی فرا رسید که این باشگاه با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد.

در این باره گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس برای پرداخت قسط سوم این بازیکن از یکی از بانک‌ها وام گرفته تا بتواند بدهی خود را بپردازد.

پرداخت این بدهی از این جهت اهمیت زیادی داشت که در صورتی که پرسپولیس در پرداخت یکی از قسط‌ها تاخیر داشته باشد 200 هزار دلار جریمه باید بپردازد.

258258

منبع: khabaronline-1791235



عکس خوانده نمی‌شود