درباره ما نسخه آزمایشی | شنبه، 6 تیر 1405

کد: 227935 | 27 تیر 1402 ساعت 10:50

شما نظر بدهید/ از عملکرد وزارت نیرو در مدیریت آب و برق راضی هستید، چرا؟

افزایش شدید دمای هوا در تابستان همواره سبب می‌شود کمبود آب و برق در کشور خود را بیشتر نشان دهد.
شما نظر بدهید/ از عملکرد وزارت نیرو در مدیریت آب و برق راضی هستید، چرا؟


به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، افزایش دما همواره ضرورت مدیریت برق را آشکار می‌کند.غالبا وزارت نیرو با هدف مدیریت مصرف برق و پیشگیری از قطع برق خانگی؛ نسبت به سهمیه‌بندی برق صنایع اقدام می‌کند.

از سوی دیگر با توجه به گرمای هوا احتمال کمبود آب مطرح بوده و در سال جاری قطعی آب پس از سیل چالوس رخ داد.

سئوال اینجاست، به نظر شما در سال جاری مدیریت وزارت نیرو در تامین برق و آب مناسب بوده است یا خیر؟

شما کاربران خبرآنلاین می‌توانید دیدگاه خود را در بخش نظرات اعلام کنید .


٢٢٣٢٢٣

منبع: khabaronline-1790929



عکس خوانده نمی‌شود