hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > ۳۱۶ لیتر بر ثانیه به منابع تامین آب شرب در استان گلستان افزوده شد

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان

۳۱۶ لیتر بر ثانیه به منابع تامین آب شرب در استان گلستان افزوده شد

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از افزایش ۳۱۶ لیتر در ثانیه ای منابع تامین آب شرب در تیر ماه با تجهیز و راه اندازی ۲۱ حلقه چاه در استان گلستان خبر داد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از افزایش ۳۱۶ لیتر در ثانیه ای منابع تامین آب شرب در تیر ماه با تجهیز و راه اندازی ۲۱ حلقه چاه در استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابوالفضل رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۳۱۶ لیتر در ثانیه‌ای منابع تامین آب شرب در تیرماه با تجهیز و راه اندازی ۲۱ حلقه چاه در استان گلستان افزوده شد.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش دما و مصرف بالا و به منظور جبران بخشی از کمبود آب شرب هم استانی‌های فهیم در ماه جاری، ۲۱ حلقه چاه در شهرستان‌های گرگان( ۲۰ لیتر )، کردکوی( ۶۴ لیتر)، آق‌قلا (۱۴ لیتر)، گنبدکاووس (۱۰۸ لیتر)، علی آبادکتول( ۷۷ لیتر)، بندرترکمن و گمیشان (۱۸ لیتر) و آزادشهر(۱۵ لیتر) تجهیز و وارد مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تاکید کرد: اعتبار هزینه شده در راستای حفر و تجهیز چاه‌های فوق یک هزار و ۱۰ میلیارد ریال بوده که با راه‌اندازی و تکمیل این چاه‌ها جمعیتی بالغ بر ۶۷ هزار و ۲۰۰ نفر از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

وی در پایان از همه مشترکین فهیم استان درخواست نمود با توجه به افزایش دما و مصرف بالا و افت دبی سفره‌های زیرزمینی، نهایت دقت و صرفه‌جویی را در مصارف به عمل آورده و از مصرف آب شرب در مصارف غیر ضرور اجتناب کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد