hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > علما تاثیر زیادی در تعالی فرهنگ خانواده دارند

معاون فرهنگی مرکز اسلامی گلستان:

علما تاثیر زیادی در تعالی فرهنگ خانواده دارند

شابدین گفت: علما به عنوان متولیان امر به معروف و نهی از منکر و مبلغ آموزه های دینی می توانند تاثیر بسیار شگرفی در تعالی فرهنگ خانواده در جامعه داشته باشند.

علیرضا شابدین گفت: کارگاه آشنایی با مهارت ها و سبک زندگی اسلامی ایرانی با هدف مصونیت بخشی از آسیب های فرهنگی و اجتماعی ویژه نومزدوجین، طلاب و روحانیون جوان اهل سنت به همراه همسران آنها در شهرستان گمیشان برگزار شد.

معاون فرهنگی مرکز اسلامی گلستان افزود: مصونیت بخشی از آسیب های اجتماعی و تحکیم خانواده بر اساس الگوهای اسلامی منطبق بر آیات قرآنی و احادیث است.

 

وی با بیان اینکه علما به عنوان الگوهای فرهنگی و مذهبی در جامعه جایگاه خاصی دارند، گفت: نحوه زندگی علما در خانواده و طرز برخورد آنها با همسر و فرزندانشان همواره مورد رصد جامعه قرار می گیرد.

 

شابدین اظهارداشت: علما به عنوان متولیان امر به معروف و نهی از منکر و مبلغ آموزه های دینی می توانند تاثیر بسیار شگرفی در تعالی فرهنگ خانواده در جامعه داشته باشند.

 

وی ادامه داد: هدف از حضور خانواده ها و فرزندان علما در این کارگاه، همراهی آنان در امر خطیر تبلیغ دین و موضوعات ارزشی دین مبین اسلام از جمله تحکیم خانواده و موضوع عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد