hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > جهاد آبرسانی به ۹ روستای فاقد آب در استان گلستان

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان

جهاد آبرسانی به ۹ روستای فاقد آب در استان گلستان

 سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: در طرح ملی جهاد آبرسانی ۹ روستای فاقد آب شهرستان کلاله در استان گلستان برای اولین بار از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌گردند.

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان مهندس ابوالفضل رحیمی با اعلام این خبر افزود:
 در طرح ملی جهاد آبرسانی با اهتمام دولت سیزدهم (وزارت نیرو) توسط قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) و با پیمانکاری قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) ۹ روستای: قره قاچ، روشن دره، قویجق، اوقجی بالا و پایین ،گچی سو بالا و پایین ،قره ترناو و چالچه برای اولین بار از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.
 وی افزود تاکنون از ۶۲ کیلومتر خط انتقال و پمپاژ این پروژه‌ها، ۴۸ کیلومتر آن اجرا شده و عملیات احداث ۵ باب مخزن پیش ساخته نیز در دست انجام بوده و همچنین مجوز حفر ۲ حلقه چاه نیز اخذ گردیده و در مرحله انتخاب پیمانکار می‌باشد .
مهندس رحیمی اظهار داشت:
 طرح ملی جهاد آبرسانی در راستای آبرسانی به ۴۳۲ روستای دارای تنش و محروم در ۱۰ شهرستان استان گلستان با اعتباری بالغ بر ۶۱۴۵ میلیارد ریال از سال گذشته برای بازه زمانی ۳۰ ماهه آغاز شده است.
لازم به ذکر است استان گلستان ۱۰۷۵ روستا و آبادی دارد که ۴۷ درصد از جمعیت یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفری ساکن استان طبق سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ را در خود جای داده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد