درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 227782 | 26 تیر 1402 ساعت 16:00

واکنش رادوشویچ به دریافت پول از پرسپولیس

خبرورزشی نوشت: بوژیدار رادوشویچ گلر کروات پرسپولیس می‌گوید هنوز پولی به حسابش ننشسته است.
واکنش رادوشویچ به دریافت پول از پرسپولیس


چند روز پیش موعد پرداخت قسط سوم پرداخت طلب رادوشویچ بود و درویش با کلی مکافات موفق شد مبلغ 200 هزار یورو را به حساب گلر سابق پرسپولیس واریز کند. اتفاقی که اگر رخ نمی‌داد، پرسپولیس با جریمه دیرکرد 200 هزار یورویی مواجه می‌شد.

هر طور که بود این پول از طرف باشگاه پرسپولیس واریز شد ولی به دلیل تعطیلی بانک ها در اروپا قرار بود امروز به حساب گلر کروات بنشیند. از همین رو برای پیگیری موضوع با رادو تماس گرفتیم. او در این خصوص گفت: فعلا در این لحظه نمی‌توانم چیزی بگویم چون از وضعیت پرداخت پرسپولیس خبر ندارم. فعلا پولی به حسابم واریز نشده ولی ممکن است این اتفاق در چند ساعت آینده رخ دهد.

باید از وکیلم که پیگیر ماجرا است،استعلام بگیرم تا ببینم پول به حسابم واریز شده یا خیر. پرسپولیس تا الان نهایت همکاری را با من انجام داد و مشکلی از بابت پرداختی های قبلی وجود نداشت. با این حال برای روشن شدن ماجرا باید از وکیلم بپرسم.


258 258

منبع: khabaronline-1790672



عکس خوانده نمی‌شود