hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > ۹۴ درصد تسهیلات اشتغال مددجویان کمیته امداد گلستان جذب شد

مدیرکل کمیته امداد گلستان:

۹۴ درصد تسهیلات اشتغال مددجویان کمیته امداد گلستان جذب شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: ۹۴ درصد از تسهیلات اشتغال تخصیص یافته به این اداره کل در سال مالی جاری تاکنون جذب شده است.

عیسی بابایی گفت: پنج هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال معادل ۹۴ درصد از تسهیلات اشتغال تخصیص یافته به این اداره کل در سال مالی جاری تاکنون جذب شده و از طریق آن فرصت‌های شغلی برای مددجویان و دهک‌های اول تا پنجم واجد شرایط ایجاد شد.

او افزود: بقیه اعتبارات باقی مانده تسهیلات اشتغالزایی این نهاد در استان تا پایان سال مالی جاری با همکاری بانک‌های عامل جذب خواهد شد.

به گفته وی در سال مالی جاری ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال جزء یک تبصره ۱۶ به کمیته امداد استان گلستان اختصاص یافته بود که از طریق آن ۱۱ هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی جدید در استان ایجاد شده است.

بابایی یادآور شد: براساس راستی آزمایی از ایجاد فرصت‌های شغلی به عمل آمده، ۸۵ درصد آن پایدار است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در خصوص تخصیص تسهیلات از محل تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲ هم گفت: تاکنون ۶ هزار میلیارد ریال از هشت هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به این اداره کل تخصیص داده شده است.

او بیان کرد: از بانک‌های عامل در پرداخت این تسهیلات انتظار می‌رود که با توجه به این که زودتر از آغاز سال مالی جدید، این اعتبارات تخصیص داده شده، بیش از گذشته در پرداخت آن با این اداره کل همکاری داشته باشند.

به گفته  وی امسال ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی اعم از جدید و پایدار توسط این نهاد برای استان گلستان هدفگذاری شده است.

کمیته امداد گلستان علاوه بر ۸۰ هزار و ۳۱۴ خانوار با جمعیت ۱۵۱ هزار و ۸۸۱ نفر زیر پوشش، به دهک‌های اول تا پنجم جامعه که واجد شرایط استفاده از تسهیلات اشتغال این نهاد بوده، خدمات ارائه می‌دهد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد