به گزارش «مبلغ»- امام جمعه اردبیل در صفحه توییتر خود نوشت: سفیر اسراییل در آذربایجان به کنار مرز ما آمد تا به ما بگوید ما تا بیخ گوش شما آمده ایم. برایم سخت و سنگین بود به همین دلیل در سفرم به لبنان به مارون الراس رفتم و در کنار مرز مشرف به شهرک صهیونیستی نشین ایستادم و بر قاتل فلسطینی ها که ۷۵ سال است خون مسلمانان را میریزد لعنت فرستادم.
کد: 227657 | 26 تیر 1402 ساعت 09:07
توییت امام جمعه اردبیل از کنار مرز مشرف به شهرکهای صهیونیستی
مبلغ نوشت: سید حسن عاملی در واکنش به حضور سفیر اسراییل در نزدیکی مرزهای ایران خود را به نزدیک مرزهای اسراییل رساند.
