hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > مانور افزایش آمادگی آتش نشانان گرگان در سعدآباد برگزار شد

مانور افزایش آمادگی آتش نشانان گرگان در سعدآباد برگزار شد

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از برگزاری مانور افزایش آمادگی کارکنان این سازمان خبر داد.

موسی الرضا صفری اظهار کرد: با همکاری و همراهی نیروهای سازمان آتش نشانی و اورژانس یک دوره مانور به منظور افزایش آمادگی و ارتقای توانمندی ها در محوطه شرکت داروپخش واقع در ابتدا خط سعدآباد برگزار شد.

صفری ادامه داد: پناه‌گیری به موقع و مناسب، خروج اضطراری و امن ، حمل مصدومان احتمالی، کمک به مصدومان و حادثه دیدگان و نحوه صحیح اطفاء حریق و استفاده مناسب از خاموش کننده ها به کمک تیم واکنش سریع و دیگر کارکنان شرکت از جمله مواردی بود که در این مانور مورد تمرین قرار گرفت.

وی افزود: آموزش صحیح و به موقع کارکنان تاثیر بسیار بالایی در کاهش حوادث احتمالی دارد و می‌تواند تا حد بالایی به مدیریت رخدادهای احتمالی کمک کند، لذا پیش از برگزاری این مانور نیز دوره های مختلف آموزشی با همکاری سازمان آتش نشانی برای کارکنان به طور تخصصی برگزار شده بود.

صفری با اشاره به اهمیت آمادگی ادارات و سازمان های دولتی برای مقابله با بحران های احتمالی گفت: این مانور با برنامه ریزی مدیر محترم شرکت داروپخش و سایر دستگاه‌های خدمت رسان آتش نشانی و اورژانس انجام شده که جهت مقابله با بحران ها و حوادث امیدوار هستیم سایر ادارات و نهادها نیز با الگو برداری از این برنامه اقدامات لازم را جهت آموزش پرسنل و با هماهنگی با سازمان آتش نشانی انجام دهند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد