hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > نکونام: یک نفر قرارداد من و ۲ بازیکن استقلال را از باشگاه خارج کرد!

نکونام: یک نفر قرارداد من و ۲ بازیکن استقلال را از باشگاه خارج کرد!

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در بازی‌های دوستانه می‌خواهیم شرایط بازیکنان را بهتر کنیم.

به گزاشر خبرگزاری خبرآنلاین، جواد نکونام پس از برتری ۳ بر صفر استقلال مقابل پیکان در دیدار دوستانه، اظهار داشت: بازی دوستانه پیش‌فصل است‌. به جز زبیر نیک‌نفس و امید حامدی‌فر زنگ زدیم چند بازیکن جوان به جز ۷_۶ بازیکنی که کنار ما بودند امروز بیایند تا ۲ تیم داشته باشیم و همه بازی کنند. سعی داریم به دلیل اینکه بازیکنان در حال بدنسازی هستند، در این بازی‌های دوستانه شرایط‌شان را بهتر کنیم تا بتوانند وضعیت خوبی داشته باشند.

وی در مورد اینکه همچنان خبری از جذب بازیکن جدید و بهتر شدن شرایط استقلال نیست، گفت: می‌خواهم خیلی باز و شفاف صحبت کنم‌. تمام صحبت من نیز برای هواداران است زیرا هرچه داریم از آنهاست. الان به خاطر این عزیزان اینجا حضور دارم. به عنوان سرمربی استقلال ولی در کنار هواداران صحبت می‌کنم تا فقط بدانند در این باشگاه چه خبر است. از اولین روزی که شروع کردیم، سعی داشتیم کارمان را به بهترین شکل انجام بدهیم اما هیچ اتفاقی در این باشگاه نیفتاده و نخواهد افتاد.

سرمربی استقلال تاکید کرد: چه اتفاق مثبتی برای من رقم زده و از روز اول تا الان چه کاری برای من انجام داده‌اند؟ درست است علی خطیر تازه تشریف آورده اما قرارداد من در باشگاه نیست. قرارداد مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان هم در باشگاه نیست. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده اما اینکه یک نفر می‌تواند اسناد یک باشگاه را راحت ببرد، خنده‌دار است

۲۵۸۲۵۸

منبع: khabaronline-1789169

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد