hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > افتتاح پروژه هتلینگ بیمارستان گنبدکاووس در هفته تأمین اجتماعی

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان گلستان

افتتاح پروژه هتلینگ بیمارستان گنبدکاووس در هفته تأمین اجتماعی

 مدیر درمان تأمین اجتماعی گلستان از افتتاح پروژه هتلینگ ۵۰ تخت بستری بسیار پیشرفته بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) گنبدکاووس همزمان با هفته تأمین اجتماعی خبر داد.

رمضان زینلی در نشست خبری با خبرنگاران در هفته تأمین اجتماعی گفت: فعالیت ۱۱ درمانگاه و ۲ بیمارستان بزرگ در سراسر استان، بخشی از خدمات تأمین اجتماعی پس از انقلاب است.

وی با بیان اینکه تأمین اجتماعی پیش از انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی فقط ۲ درمانگاه در دو نقطه از گلستان داشت که هم اکنون به ۱۱ درمانگاه در سراسر استان و ۲ بیمارستان بزرگ در گرگان و گنبدکاووس افزایش یافته است، ادامه داد: این پیشرفت در استان کم‌برخوردار گلستان را مدیون خون شهدا و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی هستیم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی گلستان با اشاره به اخذ مجوزهای احداث درمانگاه و پلی‌کلینیک در شهرستان‌های استان توضیح داد: در همین راستا مجوز احداث پلی‌کلینیک تخصصی در علی‌آبادکتول بعد از ۱۲ سال و خرید زمین در بهترین نقطه شهر در مرحله اجرای مناقصه، احداث درمانگاه تخصصی در شهرستان آق قلا با خرید زمین و پیگیری تأییدیه نقشه‌های فاز یک معماری، احداث درمانگاه تخصصی در محوطه بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) گنبدکاووس و تکمیل نقشه‌های فاز دوم، احداث درمانگاه تخصصی در شهرستان مینودشت و خرید زمین و تکمیل نقشه‌های فاز دوم، احداث درمانگاه در شهرستان رامیان و انجام خرید زمین با نازلترین قیمت ممکن از اداره کل راه و شهرسازی و احداث پلی کلینیک تخصصی در شهرستان گرگان به صورت مستقل بعد از ۵۰ سال و پیگیری جهت تدارک زمین اخذ شد.

زینلی توسعه بخش‌های خدمات درمانی را از دیگر اقدامات اداره درمان برشمرد و خاطرنشان کرد: راه‌اندازی درمانگاه شهدای کلاله بدون جذب اولیه نیرو و صرفاً با هدف تسریع در خدمت‌رسانی به مردم محروم منطقه، راه‌اندازی و افتتاح درمانگاه مدافعین سلامت شهرستان بندرگز، آغاز بهره‌برداری از ۵۰ تخت بستری و نوسازی و بهسازی واحد تغذیه بیمارستان حکیم جرجانی گرگان، راه‌اندازی شیفت دوم درمانگاه شهرستان بندرترکمن و افزایش تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی استان نمونه‌ای از این اقدامات هستند.

کسب رتبه برتر کشوری تامین اجتماعی گلستان در درمان غیرمستقیم

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان گفت: تامین اجتماعی استان گلستان در بین استانهای کشور در حوزه درمان غیرمستقیم رتبه برتر کشوری را کسب کرد.

 زینلی از کسب رتبه نخست کشوری سازمان تأمین اجتماعی گلستان در اجرای برنامه‌های عملیاتی و ارزیابی ثبت درخواست‌های مردمی در میان ادارات کل و شعب تأمین اجتماعی کشور در سه ماه اول سال‌جاری خبر داد و اظهار کرد: این اتفاق برای بیمه‌شدگان، کارفرمایان، بازنشستگان و همکاران سخت‌کوش تأمین اجتماعی استان گلستان بسیار مهم است.

وی اظهار کرد: با همکاری نیروهای ستادی مدیریت درمان، استاندار گلستان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، جهش درمانی خوبی در حوزه تامین اجتماعی استان ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: درمانگاه تخصصی شهرستان گنبدکاووس در مرحله مناقصه بوده و اورژانس این بیمارستان با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان بازسازی خواهد شد‌. همچنین یک دستگاه ام‌آر‌آینیز برای این بیمارستان در نظر گرفته شده است.

زینلی افزود: تامین اجتماعی استان گلستان در مدت زمان یکسال ۱۰ رتبه ارتقاء یافته و در حوزه درمان غیرمستقیم در بین استان‌های کشور رتبه برتر را کسب نموده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان یادآور شد: در حوزه عملکرد بودجه‌ای، تامین اجتماعی گلستان با ۹۲ درصد جذب منابع مالی استان جزو استان‌های برتر کشور و در حوزه معاونت امور استان‌ها جزو ۶ استان برتر کشور است.


 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد