hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > اتاق تعاون جایگاه واقعی خود را به دست نیاورده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

اتاق تعاون جایگاه واقعی خود را به دست نیاورده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ضمن اشاره به ظرفیت تعاونی ها، گفت: اتاق تعاون هنوز جایگاه واقعی خود را در استان‌ها به دست نیاورده است.
حسینعلی خواجه مظفری در همایش منطقه‌ای مدیران و کارشناسان بخش تعاون استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، سمنان و گلستان که با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: این نشست‌ها و اجتماعات باعث ایجاد زمینه بهتر برای توسعه تعاونی‌ها و اجرای برنامه‌های هماهنگ و یکپارچه است.

وی افزود: علی رغم وجود ظرفیت‌های گوناگون، اما متأسفانه اتاق تعاون هنوز جایگاه واقعی خود را در استان‌ها به دست نیاورده و نیاز است بیشتر به این مجموعه توجه شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تصریح کرد: قدم‌های مثبتی در راستای بهبود وضعیت فعلی تعاونی‌ها برداشته شده و تنظیم سند توسعه بخش تعاون اقدام بزرگی بود که نیاز است به عرصه اجرا برسد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: امروز پژوهشکده تعاون در استان گلستان افتتاح خواهد شد.

خواجه‌مظفری با اشاره به اینکه ۳۴ تعاونی در گلستان صادرات محور است افزود: ۱۰ درصد شرکت‌های تعاونی دانش‌بنیان کشور در استان گلستان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خاطرنشان کرد: استان گلستان دارای ۳ هزار و ۶۲ تعاونی است و بیشترین آمار با ۹۸۰ تعاونی مربوط به تعاونی‌های کشاورزی در این استان است.

خواجه‌مظفری گفت: ۵۹۸ تعاونی در زمینه صنعت در استان فعال است و درمجموع ۲۴۷ تعاونی در استان گلستان مربوط به بانوان است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد