hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > ارتباط تنگاتنگ پلیس با مردم در تسهیل بخشی امور مؤثر است

ارتباط تنگاتنگ پلیس با مردم در تسهیل بخشی امور مؤثر است

رشت- فرمانده انتظامی گیلان گفت: ارتباط تنگاتنگ پلیس با مردم در تسهیل بخشی امور مؤثر است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ملکی امروز سه شنبه در همایش چادرهای آسمانی در رشت، اظهار کرد: عفاف و حجاب در جامعه اسلامی از اهمیت و ارزش ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های هوشمندسازی حجاب آماده شده است، افزود: بروز رسانی شیوه‌ها در راستای نهادینه کردن فرهنگ بسیار مهم است.

فرمانده انتظامی گیلان، حجاب و عفاف را یکی از مسئولیت‌های اصلی پلیس عنوان کرد و گفت: تجلیل از حامیان عفاف و حجاب و مروجان فرهنگ اسلامی مورد توجه پلیس است.

سردار ملکی با اشاره به برگزاری همایش سراسری چادرهای آسمانی بیان کرد: فعالین حوزه عفاف و حجاب و فعالیت فرهنگی و ارزش در این همایش مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه قریب به اتفاق جامعه پای عفاف و حجاب ایستاده‌اند، افزود: همایش چادرهای آسمانی ضمن تکریم از فعالین حوزه عفاف و حجاب، حاوی پیام‌های مهمی برای دشمن است.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه پلیس در حوزه سلبی و ایجابی فعال است، گفت: ارتباط تنگاتنگ پلیس با مردم در تسهیل بخشی امور مؤثر است.

ملکی با اشاره به رویکرد مردم محوری پلیس بیان کرد: ۷۰ درصد از پرونده‌هایی که قرار بود به مراجع قضائی ارسال شود با کمک مرکز مشاوره پلیس، به مصالحه ختم شد.

منبع: mehrnews-5833881

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد