hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > افتتاح طرح «پیشگامان پیشرفت عدالت» در گلستان

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان

افتتاح طرح «پیشگامان پیشرفت عدالت» در گلستان

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان گفت: همزمان با عید سعید غدیر طرح «پیشگامان پیشرفت عدالت» برای آموزش سه رده سنی کودکان، نوجوانان و جوانان عضو سازمان جوانان در گلستان افتتاح و آغاز بکار کرد.

فاطمه میرزاحسینیان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب فصل الخطاب جوانان ایران اسلامی و در حقیقت منشوری برای دومین مرحله خودسازی و فصل جدیدی در زندگی جوانان و نوجوانان عضو جمعیت هلال احمر به حساب می آید. با عنایت به این موضوع، نهضت «پیشگامان پیشرفت عدالت» که خط فکری کلی آن برگرفته از اصول انسان ساز دین مبین اسلام ناب محمدی (ص) و زندگی امام خمینی(ره) و اصول انقلاب اسلامی و رهنمودهای ولی فقیه امام خامنه ای گرفته شده است در جمعیت هلال احمر ایجاد شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در قالب این نهضت در مسیر تقویت دینی و سوق دادن کودکان، نوجوانان و جوانان عضو سازمان جوانان به شناخت توانمندی ها و  پرورش و بالندگی آنها، آموزش هایی در رده های سنی ۹ تا ۱۲ سالگی ۱۲ تا ۱۵ سالگی و ۱۵ تا ۱۸ سالگی اجرا خواهد شد و در استان گلستان همزمان با عید غدیر خم نهضت «پیشگامان پیشرفت عدالت» افتتاح شده و در قالب ۱۲ تیم‌  ۱۴ نفره پیشگامان پیشرفت و عدالت آموزش ها آغاز خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: آموزش های مورد نظر با همکاری ۱۹ مربی آموزش دیده در موضوعات علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، سبک زندگی، نگاه خوش بینانه به آینده و با تاکید بر استفاده از ظرفیت خانه های هلال در سطح شهرستان ها انجام خواهد شد.

گفتنی است در حال حاضر استان های گلستان، خراسان شمالی، البرز و تهران از سوی سازمان جوانان برای اجرای نهضت «پیشگامان پیشرفت عدالت» انتخاب شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد