hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > تشریح عملکرد مخابرات این شهرستان در سه ماهه اول سال 1402

در گفتگو با رئیس اداره مخابرات شهرستان گنبد : 

تشریح عملکرد مخابرات این شهرستان در سه ماهه اول سال 1402

رئیس اداره مخابرات شهرستان گنبد اهم اقدامات انجام شده در سه ماهه اول سال 1402 را تشریح کرد .

 حیدر خسروی در گفتگویی اهم اقدامات انجام شده توسط مخابرات شهرستان گنبد را تشریح و برنامه های در دست اقدام را اعلام کرد .
وی طرح توسعه فیبرنوری در سطح شهرستان گنبد را از مهمترین برنامه های در دست اقدام عنوان و گفت : با توجه بر طرح های ابلاغی از سوی ستاد مخابرات ، توسعه در حال انجام است و پیشرفت آن مناسب می باشد . 
رئیس اداره مخابرات شهرستان گنبد اقدامات انجام شده در جهت توسعه ارتباطات همراه اول را نیز برجسته دانست و گفت : ارتقا فناوری سایت اگری بوغاز،آبادان تپه،کوچک خرطوم،علیزاده،تامین اجتماعی،پارک شهرداری،جهاد  ، فیبر رسانی به سایت های همراه اول ، تاسیس و راه اندازی سایت جدید مزرعه نورجان ، چای قوشان بزرگ و قزلجه پشمک همچنین جابجایی سایت و تعویض دکل را از جمله این اقدامات وهدف از انجام این طرح ها را افزایش کیفیت ارتباطات سیار در سطح شهرستان دانست .
مهندس حیدر خسروی بهبود وضعیت ارتباطات روستایی را مورد اهمیت و اجرای طرح کابل سرقتی روستای پیرحاجی از کافونوری  و تبدیل کابل هوایی به زمینی در روستای سارلی علیا را در این راستا  دانست .
وی ارائه خدمات و سرویسهای مخابراتی مناسب و مورد نیاز مردم را وظیفه مخابرات دانست و افزود : تمامی فعالیتهای مخابرات در همین جهت بوده و رضایت مندی حداکثری مردم هدف ما ازخدمات رسانی می باشد .

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد