درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 226293 | 19 تیر 1402 ساعت 16:58

دعوت دو مدیر پرسپولیسی به کمیته اخلاق

دو مدیر باشگاه پرسپولیس برای ارائه توضیحاتی به کمیته اخلاق دعوت شدند.
دعوت دو مدیر پرسپولیسی به کمیته اخلاق


به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ با اعلام از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال افشین پیروانی و حسین خبیری مدیر و عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را به دلیل مصاحبه‌های غیرمسئولانه جهت ارائه توضیحاتی به کمیته اخلاق دعوت کرد.

به گزارش تسنیم سایت سازمان لیگ اشاره‌ای به دلایل احضار این دو نفر نکرده اما به نظر می‌رسد صحبت‌های آنها درباره سقف قرارداد باشگاه‌ها از عوامل مؤثر در این باره بوده است.


258 258

منبع: khabaronline-1787831



عکس خوانده نمی‌شود