hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > اکران فیلم های نخستین جشنواره بین المللی حوا در گلستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان

اکران فیلم های نخستین جشنواره بین المللی حوا در گلستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: از ۲۰ تا ۲۳ تیر استان گلستان میزبان فیلم‌های نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا در پردیس سینمایی کاپری است.
محمد رعیت ضمن اشاره به اینکه نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا» با محوریت موضوع زنان و خانواده و به دبیری مهدیه سادات محور در دو بخش ملی و بین‌الملل میزبان آثاری در قالب‌های فیلم بلند سینمایی، فیلم کوتاه داستانی و فیلم مستند برگزار می‌شود، گفت: این رویداد همچنین از ۲۰ تا ۲۳ در پردیس سینمایی کاپری شهرستان گرگان نیز برگزار می‌شود.


او ادامه داد: در هر روز فیلم‌ها طبق جدول اعلام در قالب بلند، کوتاه و مستند در چهار سانس ۱۰ تا ۱۲، ۱۳ تا ۱۵، ۱۵ تا ۱۷ و ۱۷ تا ۱۸ و ۳۰ اکران می‌شوند.

محمد رعیت، ضمن دعوت از دوستداران هنر سینما، گفت: این جشنواره با شعار «ما پای خانواده ایستاده ایم» برپا می‌شود و ورود برای عموم آزاد و رایگان است.

یادآوری می‌شود، جزییات مربوط به نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا» در سایت این جشنواره به نشانی www.evefilmfestival.ir قرار دارد. این رویداد به همت بنیاد بین‌المللی گوهرشاد و با همکاری نهاد‌ها و سازمان‌های فرهنگی و هنری مختلف برگزار می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد