hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > جزئیات برگزاری جشنواره فیلم «حوا» در قم

جزئیات برگزاری جشنواره فیلم «حوا» در قم

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از اکران رایگان ۳۱ فیلم نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا» در قم با موضوع زن و حمایت از خانواده خبر داد و گفت: این جشنواره در روزهای ۲۰ تا ۲۳ تیرماه در سینما ونوس پذیرای علاقه‌مندان است. 


به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،محمد کاظم رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه نخستین جشنواره فیلم «حوا» همزمان با پایتخت در استان قم نیز برگزار می‌شود، اظهار کرد: فیلم‌های این جشنواره با محوریت موضوع زن و حمایت از خانواده از ۲۰ تا ۲۳ تیرماه در قم اکران خواهد شد.
وی تصریح کرد: سینما ونوس قم به عنوان محل برگزاری جشنواره فیلم «حوا» پیش‌بینی شده و حضور علاقه‌مندان برای تماشای فیلم‌های جشنواره، آزاد و رایگان است.
معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: ۱۵ فیلم کوتاه داستانی، ۶ فیلم مستند و ۶ فیلم بلند سینمایی در طول ایام برگزاری جشنواره فیلم «حوا» به روی پرده سینما ونوس می‌رود.
رضوانی با بیان اینکه هر فیلم در طول ایام جشنواره یک بار اکران می‌شود، گفت: جشنواره از ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۲۰ تیرماه آغاز به کار کرده و هر روز ۵ فیلم کوتاه، دو فیلم بلند داستانی و دو فیلم مستند به روی پرده می‌رود.



 
وی اضافه کرد: فیلم‌های نخستین جشنواره «حوا» در ساعات ۱۵، ۱۷، ۱۹ و ۲۱ اکران می‌شوند، فقط در روز آخر جشنواره، نمایش فیلم‌ها از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد.
وی در خصوص اسامی فیلم‌های بلند جشنواره «حوا»، عنوان کرد: «سرهنگ ثریا»، «اخت الرضا»، «هوک»، «شهربانو»، «هفت بهار نارنج» و «کاپیتان»، شش فیلم بلند سینمایی هستند که در روزهای ۲۰ تا ۲۳ در سینما ونوس اکران می‌شوند.
معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به فیلم‌های مستند جشنواره فیلم «حوا» نیز اشاره کرد و گفت: «واهگ»، «دیوارهای نخی»، «چشم‌ها دست‌ها»، «گالین»، «مقصد المپیک»، «چلچلای سفری»، «کل فاطمه»، «لوتوس»، «هیچکس منتظرت نیست» و «بانو» از جمله مستندهای حاضر در جشنواره «حوا» در قم هستند. 
رضوانی اضافه کرد: همچنین فیلم‌های کوتاه «اسما»، «پرتاب ناگهانی یک فیل»، «یک حلقه معمولی»، «تی یره»، «۳۲۳ ماه چند هفته و چند روز»، «اتاق عقد»، «باشه برای فردا»، «وضعیت اورژانسی»، «یک به توان بی نهایت»، «نشنیدن»، «لیلا»، «محافظ مادرم»، «مرگ پروانه»، «جان داد» و «گجو» در روزهای ۲۰ تا ۲۲ به روی پرده سینما ونوس می‌روند.
خاطرنشان می‌شود: نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا» به همت بنیاد بین‌المللی گوهرشاد و به دبیری مهدیه سادات محور برگزار می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد