درباره ما نسخه آزمایشی | سه شنبه، 2 تیر 1405

کد: 226211 | 19 تیر 1402 ساعت 12:13

گازرسانی به 135 روستای بخش هاي مرکزی و پشتکوه خاش

گازرساني به 135 روستاي بخش هاي مرکزي و پشتکوه خاش نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین در مجلس گفت: در راستای پیگیری های انجام شده، برای نخستین بار در استان سیستان و بلوچستان 135 روستای بخش های مرکزی و پشتکوه خاش گازرسانی شد.
گازرسانی به 135 روستای بخش هاي مرکزی و پشتکوه خاش


به گزارش رویداد ایران اسماعیل حسین‌زهی نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین و عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی مسائل ومشکلات روستاهای بخش مرکزی و پشتکوه شهرستان خاش گفت: باحضور در روستای ترشاب، با مردم شریف روستاهای ترشاب، چاه سم بخش مرکزی و مرادآباد بخش پشتکوه، ضمن دیدار وگفتگو، ازنزدیک مسائل و مطالبات مردمی را مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: طی سه سال اخیر دولتمردان همراه با مجلس یازدهم در بحث محرومیت زدایی روستاها اقدامات چشمگیری اجراکردند که قابل تقدیر وتحسین است.
این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: یکی از اقدامات شاخص مجلس یازدهم،مکلف نمودن وزارت نفت پیرو گازرسانی به مناطق محروم کشور با اولویت شهرها و روستاهای سیستان وبلوچستان بوده است و در راستای این مصوبه وپیگیری های انجام شده،برای نخستین بار دراستان 135 روستای بخش های مرکزی وپشتکوه خاش گازرسانی شد.
وی تصریح کرد: در راستای پیگیری های انجام شده وهمزمان مجلس یازدهم ودولت سیزدهم اقدامات وبرنامه های اساسی برای رفع تنش آبی روستاهای محروم سیستان وبلوچستان انجام دادند که نمونه بارز آن با کمک بسیج سازندگی سپاه پاسداران و قرارگاه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران آبرسانی و اصلاح شبکه بیش از 140 روستای شهرستان خاش در انجام است.
عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس یادآور شد: بعد از وقفه طولانی در احداث و بهسازی جاده های روستایی حوزه انتخابیه،ازسال 99 تاکنون 250 کیلومتر بازگشایی، بهسازی، روکش و احداث جاده های روستایی حوزه انتخابیه، انجام شده است./



عکس خوانده نمی‌شود