درباره ما نسخه آزمایشی | دوشنبه، 1 تیر 1405

کد: 226195 | 19 تیر 1402 ساعت 11:45

سفیر پیشین ایران در کابل: انتقال تی‌تی‌پی به شمال افغانستان تولید بحران است

محمدرضا بهرامی سفیر پیشین ایران در کابل در واکنش به انتقال و جابجایی طالبان پاکستانی به شمال افغانستان گفت که این اقدام سبب تولید بحران در افغانستان و ادامه‌ ناامنی در پاکستان خواهد شد.
سفیر پیشین ایران در کابل: انتقال تی‌تی‌پی به شمال افغانستان تولید بحران است


به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا بهرامی در توئیتی نوشت: «تأیید انتقال تی‌تی‌پی به شمال افغانستان با توجه به عدم تعهد طالبان پاکستانی به توقف خشونت در پاکستان و حفظ رابطه با گروه‌های افراطی غیرافغان به مفهوم؛ ادامه ناامنی در پاکستان، ایجادابزار چانه‌زنی طالبان با حوزه آسیای مرکزی و چین با انتقال ظرفیت تولید ناامنی و تولید بحران‌های اجتماعی، فرهنگی و امنیتی در شمال افغانستان است.»


۳۱۱۳۱۱

منبع: khabaronline-1787696



عکس خوانده نمی‌شود