hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > اهدای ۲۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد گلستان/ ۳۰۰۰ سری جهیزیه امسال توزیع می شود

مدیرکل کمیته امداد گلستان:

اهدای ۲۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد گلستان/ ۳۰۰۰ سری جهیزیه امسال توزیع می شود

بابایی ، مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت، ۲۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد گلستان اهدا شد.

عیسی بابایی در جشن وصال علوی گفت: کمیته امداد به منظور حمایت از قانون جوانی جمعیت و کمک به تحکیم بنیان خانواده تحت پوشش کمیته امداد، بسته های خدمتی ازدواج را طراحی و برنامه ریزی کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان افزود: اهدای بسته های حمایتی برای نوعروسان و مشاوره های حین، قبل و بعد از ازدواج برای نوعروسان از خدمات حمایتی کمیته امداد است.

 

وی با بیان اینکهجهیزیه یکی از نیازهای اساسی برای شروع زندگی است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته این نهاد بیش از دوهزار و ۷۰۰ سری جهیزیه به ارزش 900 میلیارد ریال را بین نوعروسان تحت پوشس کمیته امداد توزیع کرد.

 

بابایی از توزیع 3 هزار جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت با همکاری خیرین و نهادهای حمایتی در سال جاری خبر داد و گفت: ۵۵۰ نوعروس پشت نوبت دریافت جهیزیه هستند که امروز به مناسبت دهه امامت و ولایت، ۲۵۰ سری جهیزیه توزیع شد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان افزود: ارزش هر سری جهیزیه  ۵۰۰ میلیون ریال بوده که شامل 5 قلم کالای اساسی همچون؛ تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی و ماشین لباسشویی است.

 

وی از توزیع سری دوم جهیزیه ها تا قبل از ایام محرم خبر داد و گفت: برای توانمندسازی دامادان تحت پوشش کمیته امداد نیز  تسهیلات نقدی هدیه داماد و تسهیلات اشتغالزایی اعطا می شود.

 

بابایی با اشاره بهبسته های تشویقی در حوزه ازدواج مجدد، افزود: در سال گذشته ۵۴۱ مورد ازدواج مجدد ثبت شد که به این افراد جهیزیه اهدا شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد