hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > حضور مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گلستان در برنامه رادیویی روزنه

مدیرکل ثبت استان در این مصاحبه رادیویی

حضور مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گلستان در برنامه رادیویی روزنه

رضائیان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گلستان در برنامه روزنه صدای گلستان نحوه صدور دریافت سند مالکیت برای اراضی کشاورزی را شرح دادند.

مدیرکل ثبت استان در این مصاحبه رادیویی افزود: در اجرای حدنگاری و صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی به دو صورت در حال خدمت رسانی هستیم مورد اول تبدیل اسناد مالکیت دفترچه ای به تکبرگ است که کشاورزان محترم با مراجعه به ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان ها نسبت به تعویض اسناد مالکیت اقدام می نمایند. مورد دوم از طریق قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی است که متقاضیان به صورت فردی می توانند به ثبت نام در سامانه سازمان ثبت به نشانی https://sabtemelk.ssaa.ir و ارسال مدارک به صورت پستی اقدام نمایند.
جهت تسهیل در صدور سند مالکیت اراضی کشاورزی با شرکت های پیمانکار قراداد بسته شده و موظف هستند که کلیه اقدامات از قبیل اخذ مدارک تا قبل از صدور سند مالکیت را انجام دهند و این نیازمند همکاری فرمانداران، بخشداران و دهیاران می باشد و همکاری در این حوزه وجود دارد.

متقاضیان محترم در صورت وجود سوال می توانند به ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان محل ملک مراجعه و پاسخ های لازم را دریافت نمایند.


 


 

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد