hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > لزوم هم افزایی تمامی دستگاه ها در ساخت یادمان شهدای گمنام پارک کوهستان

لزوم هم افزایی تمامی دستگاه ها در ساخت یادمان شهدای گمنام پارک کوهستان

مقبره شهدای گمنام با هدف زنده نگه داشتن یاد شهیدان دفاع مقدس و ارج نهادن به مقام والای آنها در پارک کوهستان در حال احداث است
سمنان_حسین بابامحمدی:سید محمد ناظم رضوی در سی و هفتمین ملاقات شهروندی با اشاره به جایگاه و ارزش شهدای گمنام تصریح کرد: حرمت، جایگاه و شان این شهیدان با ساخت المان مناسب فرهنگی باید در جامعه حفظ شود. این یادمان آبرو و نشانگر شهید پروری مردم شهر است و همچنین از فضای موجود آن در زمینه های فرهنگی و تقویت ارزش های دفاع مقدس استفاده خواهد شد.  رضوی بیان کرد: بسیاری از المان‌های شهدای گمنام و مراکز فرهنگی محیطی برای زیارت مردم و مکانی برای اجرای برنامه‌های متناسب با شان شهیدان است.
 وی اظهار داشت : در زمینه پاسداشت و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه فقط شورا و شهرداری به تنهایی نمی‌توانند عهده دار مسئولیت باشند، بلکه مشارکت تمامی ادارات و سازمانهای فرهنگی شهر و استان لازم و در این راستا باید هم افزایی لازم صورت پذیرد. وی با بیان اینکه تاکنون شهرداری برای ساخت یادمان شهدای گمنام پارک کوهستان اقدامات اولیه را انجام داده است از دستگاه های همسو خواست تا نقش خود را در ساخت این یادمان بیشتر ایفا نمایند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد